19 Temmuz 2010 Pazartesi

Resident Evil: Afterlife


Bu filmi ben uzun zamandır bekliyordum Çok Hücreliler =) Serinin ilk filmi Resident Evil, belki de hayallerimi beyazperdede görmemi sağladığı için, benim çok hoşuma gitmişti. İkinci film Resident Evil: Apocalypse ortalamanın çok uzerinde bir devam filmi olarak göze çarpmış, fakat üçüncü film olan Resident Evil: Extinction ise çok da güzel giden bir serinin içine ağzına yüzüne ehm neyse devam edelim...

Bu filmin önemli olmasını sağlayan 2 büyük nedenden biri de işte bu seriyi nasıl hatırlayacağımız konusu. Bir diğer neden ise bu filmin muhtemelen serinin son filmi olacağı..

Filmlere şu güne kadar getirilen en büyük eleştiriler Resident Evil'ın Video Game fanlarından geliyor. Filmlerde yeteri kadar karakter analizi yapılmadığı, istenilen karakterleri uzun uzun göremedikleri ve oyunlardaki konularla filmin alakasız bir dogrultuda ilerlemesi oyun fanlarının büyük bir kısmının üzerinde durduğu ortak eleştriler olarak göze batıyor.

Ben ise çok fazla Resident Evil oyunu hastası olmadığım için güzel bir aksiyon filminin tadını çıkarmaya çalışanlardanım.. Resident Evil: Afterlife ın beklentilerimizi boşa çıkartmamasını umuyor ve sizi 10 Eylül'de - TR'de vizyon tarihi henüz açıklanmadı- Amerikada gösterime girecek olan filmin fragmanıyla başbaşa bırakıyorum...

Internet bağlantıları iyi olan Çok Hücrelilerin fragmanı HD olarak izlemesini şiddetle tavsiye ediyorum..



Official Movie Site için tıklayınız..


Fotoğraflar için:


Ben resimleri bilgisayarıma indirmek istiyorum ya da daha yakından bakmak istiyorum diyen Çok Hücreliler ise buraya tıklayabilirler...

Hiç yorum yok: