8 Temmuz 2011 Cuma

Bye Bye Harry!


30 Haziran 1997 yılında ilk kez okuyucularıyla buluştu Harry Potter. İlk macerasının adı Felfese Taşı idi. Daha o zamanlar dünyanın en zengin kadınlarından biri olacağının henüz farkında olmayan J.K.Rowling adında bir kadın yazmıştı bu çocuk hikayesini..

1999 yılında Azkaban Tutsağı raflardaki yerini alana kadar aslında çok da bilinen bir roman değildi, bilenler ise çocuk romanı diyerek burun kıvırıyorlardı ve ben de onlardan biriydim =) Azkaban Tutsağı'nın basılmasıyla birlikte ilk kitabını okuyup seriye bir şans vermek istedim ve 3 kitabı birden sadece bir hafta içersinde bir solukta okudum..

12 yıl olmuş yani "Mr and Mrs Dursley, of number four Privet Drive, were proud to say that they were perfectly normal, thank you very much." cümlesini ilk okuduğum günden bu yana.. 23 yaşında olduğum düşünülürse hayatımın yarısından çoğunda Harry eşlik etmiş hayal dünyama..

Her kitabını merakla bekledim kitapları bitti, filmleri çekilmeye başlanınca Harry Potter bir süre daha hayatımızda diye mutlu oldum çünkü heyecanla beklediğim filmler oluştu bir anda hayatımda. Fakat dün yapılan Harry Potter and the Deathly Hallows galası adeta bir çağın kapandığının habercisiydi benim yaşımdakiler için..

Çocukluğumuzdan bir parça daha koptu gitti işte..

Daniel Radcliffe (Harry Potter), Emma Watson (Hermione Granger), Rupert Grint (Ron Weasley) ve J.K.Rowling'in gözyaşları içinde Gala'da hayranlarının karşısında yaptıkları konuşmaları aşağıdan izleyebilirsiniz..

J.K.Rowling'in de dediği gibi "Whether you come back by page or big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home.."



Hiç yorum yok: