11 Temmuz 2011 Pazartesi

Hayallerimizi Satmadık Ya ?...


"Rina"  diye bir film var. Gökçeada'da çekilmiş bir Türk filmi. 2010 yapımı kendi içerisinde ufak bütçeyle çekilmiş iddiasız bir film. Öyle büyük oyuncular da oynamıyor zaten genelde hepsi genç yetenek..

En büyük oyuncusu Erdal Tosun filmin. Filmi izlemezseniz büyük şey kaçırırsınız desem? Çok da gerek yok aslında..

Fakat bir final sahnesi var ki... Erdal Tosun'nun sesinden dinlemek lazım aşağıdaki satırları..





Gitmek cesaret ister ufaklık
Gidecegin yer neresi olursa olsun
Sevdiklerinle arana mesefe girince
Varış yerinin hiç bir anlamı kalmaz.
Vedalaşmakta zor iştir biliyor musun ?
Oturursun geminin kıçına.
Bakarsın sevdiklerine gittikçe ufalırlar ufalırlar kaybolurlar
O zaman anlarsın işte
Vedalaşmak asıl kalana değil gidene koyar...
100 defa söyledim sana hüzünlü değilim, mizacım böyle.
Bak şarabımla beraberim.
Çocukluğumdan beri hayaller kuruyorum
Şarabımdan Ayrılmadan hemde.
Ben şarabımdan Ayrılmıyorum.
O da bana bunca gidene rağmen hala hayal kurdurtmaya devam ediyor.
Ne olmuş yani büyük adam olamadıksa?
Hayallerimizi satmadık ya ?..







(BlackBerry'den videoyu izleyebilmek için buraya tıklayın)

Hiç yorum yok: